Diskusné fórum na tému:
Kulturistika, Posilňovanie, Fitness, Silové športy a bojové umenia
Posledná návšteva 01 Nov 2014, 05:23 Aktuálny čas je 01 Nov 2014, 05:23

Všetky časy sú v GMT [ letný čas ]




 Stránka 1 z 1 [ Príspevkov: 2 ] 
Autor Správa
roman2910
 Predmet príspevku: Giganticky hrudnik podla Lou Ferrigna
PoslaťNapísal: 14 Sep 2010, 19:44 
kecal
kecal
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07 Aug 2010, 15:03
Príspevky: 168
Karma: 13

Obrázky: 1

Poďakoval: 0 x
Obdržal: 47 x
Vek: 23
Pohlavie: muž
Cvičím: 10r.
Hmotnosť: 93kg
Výška: 176cm
najobľúbenejšia značka doplnkov: scitec
Sponzora: hladám
Súťažná federácia: saksft
Lou bol vzdy slavny tym, ze bol nesmierne mohutny a bol velkym superom pre takeho giganta, akym bol arnold. Vela ludi si mysli, ze Lou bol lepsi ako Arnold. Ja si myslim, ze mal lepsiu kostru a typicky kulturisticky vzhlad siroke ramena, ktore arnoldovi chybali. Ked Lou vchadzal do miestosti, jeho hrudnik v nej bol uz daleko pred nim. Zaujal ma jeho pristup k tejto partii, cital som clanok o tom, ako sa venuje tejto partii a chcel by som sa s nim podelit aj tu. Vela ludi tvrdilo, ze jeho hrudnik je dielom genetiky. On vsak zarito tvrdi, ze na takyto hrudnik sa musel poriadne nadriet. Podla mojho nazoru bol jeho trening naozaj velmi tvrdy a podla jeho slov sa tejto patrii venoval dostatocne na to, aby ju vybudoval v takej miere.

Hned na zaciatku sa budem venovat treningu
Lou trenoval hrudnik a chrbat v jeden den a vzdy v dostatocnej intenzite, pretoze hrudnik trenoval rano a chrbat vecer.
Trening hrudnika zacinal 2-3 rozcvicovacimi seriami na specialnom tlakovom pristroji.Podla mojho nazoru to mohol byt bud hammer streng alebo take nieco. Jeho prvym pracovnym cvikom bol tlak velkej činky na naklonenej lavici. Lou hovoril o tom, ako dlhe roky cvicil prvy cvik klasiky bench na rovnej lavici. Zistil vsak, ze ovela lepsie je ked zacinal na naklonenej lavicke. Takyto tlak zatazuje najviac strednu a vrchnu cast hrudnika.
Dalej prechadza na klasicky bench press na rovnej lavicke. Tvrdil, ze u tohto cviku je dolezite neustale udrzovanie napätia vo svale. Pokracoval rozpazovanim v leze. Pri tomto cviku Lou kladol velky doraz na negativnu fazu pohybu a pri spatnom pohybe zase na velku kontrakciu. Jeho dalsim cvikom boli protismerne kladky. Rozpazuje co najviac do stran. Trening uzavrel tromi seriami Pulloveru s jednoruckou. Tento cvik si Lou velmi obhajoval. Pri prednej bicepsovej poze je dolezite, aby boli prsne svaly oddelene od siroko roztiahnutych latisimov. A na to sluzi tento cvik. Vela ludi vsak na tento cvik zabuda.

Lou medzi seriami nikdy neodpocival dlhsie ako minutu. Prave to mu neumoznovalo dvihat giganticke vahy. Vravel, ze klucom k mohutnym svalom hrudnika nieje objem a velke vahy, ale intenzita.

Zhrnutie

1.cvik Tlaky velkej cinky na sikmej lavici 4 serie po 10-12 opakovani
2.cvik Benchpress 4 serie po 10-12 opakovani
3.cvik rozpazovanie 4 serie po 10-12 opakovani
4.cvik stahovanie protismer. kladiek 3 serie po 12-15 opakovani
5.cvik pullover s jednoruckou 3 serie po 15 opakovani

Zabudnute umenie bocnej hrudnikovej pozy

Lou studoval pozovanie a zistil, ze vela kulturistou nevie spravne ukazat hrudnik a pozuje tak, ako keby chceli co najskor z podia prec. Odovodnil to tym, ze nemaju dostatocnu hlbku hrudnika. Lou v mladosti robil vela pulloverov a dychacich drepov , co su cviky na obrovsky hrudnik. Ked uz raz mate velky hrudny kôs, staci vam ho naplnit dostatkom svalovej hmoty a vas hrudnik bude velkolepy. Lou sa pri rozpazkach a tlakoch snazil vzdy o uplne pretiahnutie svalu a nasledne stlacenie. Nikdy nebral doraz na obrovske vahy ale na uplne natiahnutie.

Louova rada: Napumpujte sa!
Hovoril to aj Arnold a je to pravda. Pre rast sa musite napumpovat so strednymi vahami. Teda ide o kontrolovany technicky pohyb. Pre spravny rast je napumpovanie vsetko. Ked mam hovorit za seba, pre mna je najlepsim cvikom na predvycerpanie a napumpovanie peck deck.

Louove treningove principy

1. Princip pretazenia: aby Lou donutil svaly rast, pretazuje ich postupnym zvysovanim zataze alebo znizovanim odpocinku medzi seriami.
2. Princip vrcholneho stahu: ci uz Lou trenuje hrudnik alebo chrbat, vzdy v plne stiahnutom svale udrzuje nepretrzite napatie. Stlacanim a stahovanim prsnych svalou behom cvicenia Lou vyuziva vrcholove stiahnutie k stimulacii a oddeleniu svalovych vlakien.
3. princip pyramidy: to je asi kazdemu jasne. Lou zacina s 60% maxima a v kazdej serii pridava zataz.

Za tento príspevok autora

roman2910

poďakoval uživateľ

týpek


Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.


Linky príspevku:
Odkaz:
BBcode:
HTML:
Offline
 E-mail  
 
xLeitonx
 Predmet príspevku: Re: Giganticky hrudnik podla Lou Ferrigna
PoslaťNapísal: 15 Sep 2010, 11:10 
tlčhuba
tlčhuba
člen BB-F VIP clubu
člen BB-F VIP clubu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08 Apr 2010, 20:13
Príspevky: 1687
Karma: 7


Bydlisko: Žilina
Poďakoval: 19 x
Obdržal: 64 x
Vek: 19
Pohlavie: muž
Cvičím: 4r.
Hmotnosť: 80kg
Výška: 175cm
Sponzora: nemám
vyzera to zaujimavo ja osobne zacinam hrudnik vzdy bench press na rovnej lavici alebo lepsie povedane väcsinu mojich odcvicenych dni som tak zacinal


Linky príspevku:
Odkaz:
BBcode:
HTML:
Offline
 E-mail  
 
 Stránka 1 z 1 [ Príspevkov: 2 ] 

Všetky časy sú v GMT [ letný čas ]


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Skočiť na:  
Spolupracujeme