Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

elitesupps
Užívateľov profilový obrázok
Od papagiorgo
#5610
Prevedenie :
[/size]

Uchopte činku podhmatom na šírku ramien , ruky sú vystreté a plynulým pohybom zdvihnite činku na úroveň ramien . Spustite činku naspäť do východzej pozície . Postavte se rovno a neohýbajte trup , zabránite tak zdvíhaniu činky švihom . Mierny predklon uľahčuje začiatok zdvíhania záťaže a pohyb by mal prebiehať iba v lakti , ramená zostávajú v rovnakej polohe . Pri širokom úchope zaťažujeme vnútorné bicepsy , zatiaľčo pri užšom úchope pracujú vonkajšie bicepsy .

Zapájané svaly :


Biceps a čiastočne predlaktie , sval vretenný a predná hlava deltového svalu.
Obrázok

Reklama

Reklama

#16102
Radšej používam EZ tyčku, lebo s rovnou tyčkou mám ruky v rovnakom uhle ako napr. na hrazde podchmatom a s EZ tyčkou mám trocha iný uhol,
(a pri kladivovm zdvihu zas iný) takže si myslím, že takto si precvičím ruky lepšie.
Užívateľov profilový obrázok
Od petrikPU
#16111
vlastomenn napísal:
manolo13 napísal:Mám úchop striedat každú sériu alebo každý trening iný úchop?
Kazdu seriu si mozes dat ruky do inej vzdialenosti ja toto prevadzam stale.
presne tak, každú sériu iný úchop... a kladivo cvič kladivo normal jedoručkami
Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných

balenciaga for sale uk

Most of the balenciaga triple s sale Americans a[…]

jd fila trainers

ÿþMany of these superstars fila x fend[…]

balenciaga speed trainer

Tioman Island, which lies in the east coast of &iu[…]

adidas ultra boost mens

I m sure James Harden s signature shoe will use a[…]