Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od slavo1991
#22749
Keď som zvýšil váhu pri drepoch, pocítil som bolesť v oblasti krížov ako keby ma chcelo seknúť. Tak som činku radšej položil a už som netlačil aby som si nenarobil problémy. Teraz ma to trochu bolí keď sa zohnem alebo chcem niečo zodvihnúť.
Môže to byť, že som mal zlú techniku ?

Reklama

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od Dreamer
#22752
Môže to byť že si mal zlú techniku ale môže to byť aj že si si zlou technikou alebo preťažením niečo odpálil. V lepšom prípade to prejde po pár hodinách až dňoch. Ak to bude pretrvávať ďalej odporúčam navštíviť lekára.

Cítiš to tak, že keď sa chceš predkloniť alebo vo vise/ľahu dvihnúť nohy akoby to nešlo?
Užívateľov profilový obrázok
Od Tazzman
#22753
nedrepuj...ani na nejakych pomocnych strojoch, lebo sa odpalis (ak este nie si)
Užívateľov profilový obrázok
Od slavo1991
#22755
Dreamer napísal:Môže to byť že si mal zlú techniku ale môže to byť aj že si si zlou technikou alebo preťažením niečo odpálil. V lepšom prípade to prejde po pár hodinách až dňoch. Ak to bude pretrvávať ďalej odporúčam navštíviť lekára.

Cítiš to tak, že keď sa chceš predkloniť alebo vo vise/ľahu dvihnúť nohy akoby to nešlo?
Dreamer napísal:Môže to byť že si mal zlú techniku ale môže to byť aj že si si zlou technikou alebo preťažením niečo odpálil. V lepšom prípade to prejde po pár hodinách až dňoch. Ak to bude pretrvávať ďalej odporúčam navštíviť lekára.

No mne sa to už raz toto stalo prešlo to asi po troch dňoch...Dnes ma to už bolí zase viac. Normálne ako kebby som bol seknutý. Keď sa postavím cítim takú pichľavú bolesť v oblastí krížov, kým sa rozchodím. Potom je to už lepšie, ale nedokážem sa poriadne zohnúť ani nič ťažšie zodvihnúť vtedy ma to bolí.
Užívateľov profilový obrázok
Od Dreamer
#22756
slavo1991 napísal: