Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

elitesupps
Všetko o diétach, spaľovaní tukov a spaľovačoch.
Užívateľov profilový obrázok
Od Roganek
#28500
Dobrý deň,
chcel by som sa spýtať na nejaký odborný názor ohľadom môjho prípadu.Mám 25 rokov, cvičil som pravidelne cca 2 roky a v lete 2018 som mal váhu 79kg . Následne kvôli práci som na 4 mesiace (september-december) prestal cvičiť a správne sa stravovať a dokázal som pribrať 11kg na rovných 90kg, čo som zatiaľ nikdy v živote nemal, neviem ako som to dokázal. Teraz mesiac cvičím odznova, nastavil som si kalorický deficit, denný príjem bielkovín aj tukov mám na 100%, ubral som si akurát z sacharidov, prijímam cca 65% z potrebného denného príjmu.
Cvičím 4x týždenne: 1.nohy, krídla, brucho;
2.ruky, hrudník, horný chrbát;
3.rest;
4.nohy, krídla, brucho;
5.ruky,hrudník, horný chrbát;
6. cardio;
7. cardio .
Prvý cvik vždy komplexný a prvú polku týždňa 8-12 opakovaní v sériách a druhú polku týždňa 12-15 opakovaní v sériách. Cvičievam zhruba 1 hodinu a po cvičení si vždy dám ešte 10 minútové cardio. Po tréningu klasicky protein+maltodextrin+kreatin a cca za pol hodiny mäso+ryžu/cestoviny ako prvé jedlo, kedže cvičím vždy nalačno . Pijem tiež pravidelne 4 litre vody denne. A za mesiac sa mi podarilo miesto toho pomaly zhadzovať váhu, zvýšiť váhu 90kg, na 92kg. Neviem, kde som spravil, resp robím chybu, či tá váha postupne až po 2-3 mesiacoch začne klesať postupne alebo mám nastaviť ešte väčší kalorický deficit, alebo čokoľvek iné zmeniť. Ďakujem za prípadné rady :-)

Reklama

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od admin
#28501
Neviem, nejak som sa v tom stratil.
Máš tendenciu priberať keď nič nerobíš?
Určite bude v prípade chudnutia dôležité si nastaviť správne stravu a príjem energie by mal byť vyrovnaný alebo nižší ako výdaj.
A samozrejme 2-3 mesiace by sa na váhe už mali prejaviť ale nemusí to byť výrazné. Je lepšie keď to je pomalší proces ako nejaký drastický.
No a odpoveď na otázku ako sa ti to podarilo by bola: Prestal si cvičiť prísun energie zostal a čo s tými kalóriami? Telo si povedalo radšej si to uložme, lebo čo keď zase začne cvičiť, budeme to potrebovať, tú energiu. :-)
Asi tolko.
Užívateľov profilový obrázok
Od joel007
#28506
fuha mozno si mal predtym nejako prisne nastaveny jedalnicek a jednoducho ked si vypol nastal jojo efekt...Inac vsetky jedalnicky na styl kulturistiky su fajn len na urcitu dobu napr. pred sutazou preto pocitat si kalorie je podla mna zbytocne. Mal by si si vypracovat dlhodoby styl stravovania, urcit si priblizny pomer bielkovin, sacharidov a tukov, to zakazane nahradit zdravsimi alternativami a na toto nastavit telo aby si to bol schopny dodrziavat dlhodobo povedzme niekolko rokov. Telo si zvykne a postupne sa dostane do formy.
Užívateľov profilový obrázok
Od Roganek
#28510
No môj dlhodobý jedálniček je:
Raňajky- 5 vajec, 6ml olivového oleja
Tréning
Po tréningu- 20g proteinu, 10g maltodextrinu(v rovnakom čase aj keď mám netréningový deň)
Obed-150g kur.pŕs, 85g ryže
Olovrant-150g kur.pŕs, 85g ryže
Večera- 125g mozzarela, 37g mandlí
Večera 2- 125g tvaroh odtučnený, 10g mandlí
+zelenina ku väčšine jedál
Tréning mám taký ako som hore spomenul. Mám to takto už 2 mesiace a váha sa nepohla z 90kg ani o gram nižšie, iba pás klesol asi o 5cm. Tak neviem, či viac kardia nastaviť, napr. v netréningové dni alebo je problém v tej strave, že sa nevie nastaviť organizmus, aby začal spaľovať riadne.
Užívateľov profilový obrázok
Od admin
#28511
Spaľovanie tuku = kardio, musíš správne nastaviť hranicu kedy dochádza k tej termogenéze. Tým tréningom a stravou sa udržíš na váhe a v kondícii ale nejak markantne to dolu nedáš. Určite viac kardia. Tá strava mi skôr pripadá ako pri naberaní hmoty, veľa bielkovín.
Najprv musíš ísť po spaľovaní tuku a zhadzovaní váhy a až potom môžeš nasadiť objemový tréning a diétu.
Užívateľov profilový obrázok
Od Peter Varga
#28512
Uplne suhlasim s tym co pises , ale ja som sa uz natrapil dost , skusil niekto uz tu BLACK MAMBU ? Je to spalovac s usa , je to proste EXTREM , toto som este nikdy nezazil , jedna krabicka 8 kg dole bez vecsej namahy , nehovorim ze netreba malat to nie , urcite treba makat , ved potrebujem silu , ale mam uz plne zuby vsetkych tych beznadejnych rad ako spravne to ako spravne tamto .. teraz som dal 2 krabicky prave som vysadil , a mam 14 kg dole :) takze sa citim skvelo :) .. udajne sa to nesmie uzivat ked mas problem s tlakom vysoky tlak a problem so srdcom ja som si to objednal na stranke dietlabs eu , bola tam doprava sice 5€ ale peckova cena a konkurencia to predavala som nasiel o 20 % vyssie . Drzim palce , ale ja uz nemam trpezlivost s tym chudnutim preto som presiel na druhu stranu 🤪
Užívateľov profilový obrázok
Od Roganek
#28514
a nie je to pre telo škodlivé alebo inak nebezpečné, keď to nie je v EÚ legálne?
Užívateľov profilový obrázok
Od admin
#28515
No jasne. Naco by si sa trapil? Das 2 tabletky a je to. S tymto ja nikdy suhlasit nebudem. Ale je to na kazdom, nech si to zvazi sam.
Americký trh je nebezpečný. K týmto výrobkom osobne nemám žiadnu dôveru. Opatrne s tym. Neziaduce ucinky sa mozu dostavit aj po rokoch uzivania. Vsetko je o peniazoch. Predaju ti cokolvek len aby zarobili.
Užívateľov profilový obrázok
Od Roganek
#28516
Tiež som toho názoru, niet nad poctivé stravovanie a tréning
Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných

nu3tion

Caute, hladal som tu a zatial nikto nepisal o nu3t[…]

Rada rozpis

Zdravím. V témach som nič konkr&eacu[…]

Cvicenie a zmena postavy

Ahojte, Zacal som cvicit zaciatkom marca 2018 ciz[…]

Pct rada

Zdravím, chcel by som sa opýtať ako […]