Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

elitesupps
Všetko o diétach, spaľovaní tukov a spaľovačoch.
Užívateľov profilový obrázok
Od Roganek
#28500
Dobrý deň,
chcel by som sa spýtať na nejaký odborný názor ohľadom môjho prípadu.Mám 25 rokov, cvičil som pravidelne cca 2 roky a v lete 2018 som mal váhu 79kg . Následne kvôli práci som na 4 mesiace (september-december) prestal cvičiť a správne sa stravovať a dokázal som pribrať 11kg na rovných 90kg, čo som zatiaľ nikdy v živote nemal, neviem ako som to dokázal. Teraz mesiac cvičím odznova, nastavil som si kalorický deficit, denný príjem bielkovín aj tukov mám na 100%, ubral som si akurát z sacharidov, prijímam cca 65% z potrebného denného príjmu.
Cvičím 4x týždenne: 1.nohy, krídla, brucho;
2.ruky, hrudník, horný chrbát;
3.rest;
4.nohy, krídla, brucho;
5.ruky,hrudník, horný chrbát;
6. cardio;
7. cardio .
Prvý cvik vždy komplexný a prvú polku týždňa 8-12 opakovaní v sériách a druhú polku týždňa 12-15 opakovaní v sériách. Cvičievam zhruba 1 hodinu a po cvičení si vždy dám ešte 10 minútové cardio. Po tréningu klasicky protein+maltodextrin+kreatin a cca za pol hodiny mäso+ryžu/cestoviny ako prvé jedlo, kedže cvičím vždy nalačno . Pijem tiež pravidelne 4 litre vody denne. A za mesiac sa mi podarilo miesto toho pomaly zhadzovať váhu, zvýšiť váhu 90kg, na 92kg. Neviem, kde som spravil, resp robím chybu, či tá váha postupne až po 2-3 mesiacoch začne klesať postupne alebo mám nastaviť ešte väčší kalorický deficit, alebo čokoľvek iné zmeniť. Ďakujem za prípadné rady :-)

Reklama

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od admin
#28501
Neviem, nejak som sa v tom stratil.
Máš tendenciu priberať keď nič nerobíš?
Určite bude v prípade chudnutia dôležité si nastaviť správne stravu a príjem energie by mal byť vyrovnaný alebo nižší ako výdaj.
A samozrejme 2-3 mesiace by sa na váhe už mali prejaviť ale nemusí to byť výrazné. Je lepšie keď to je pomalší proces ako nejaký drastický.
No a odpoveď na otázku ako sa ti to podarilo by bola: Prestal si cvičiť prísun energie zostal a čo s tými kalóriami? Telo si povedalo radšej si to uložme, lebo čo keď zase začne cvičiť, budeme to potrebovať, tú energiu. :-)
Asi tolko.
Užívateľov profilový obrázok
Od joel007
#28506
fuha mozno si mal predtym nejako prisne nastaveny jedalnicek a jednoducho ked si vypol nastal jojo efekt...Inac vsetky jedalnicky na styl kulturistiky su fajn len na urcitu dobu napr. pred sutazou preto pocitat si kalorie je podla mna zbytocne. Mal by si si vypracovat dlhodoby styl stravovania, urcit si priblizny pomer bielkovin, sacharidov a tukov, to zakazane nahradit zdravsimi alternativami a na toto nastavit telo aby si to bol schopny dodrziavat dlhodobo povedzme niekolko rokov. Telo si zvykne a postupne sa dostane do formy.
Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných

Cvicenie a zmena postavy

Ahojte, Zacal som cvicit zaciatkom marca 2018 ciz[…]

tuk na prsiach

zdravím nejaká rada ako sa zbaviť tu[…]

Chudnutie-názor

Dobrý deň, chcel by som sa sp&[…]

docela slušně spamuješ tohle forum :[…]