Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

elitesupps
Založte si svoju tému a v krátkosti sa nám predstavte. Ako dlho cvičíte, aké sú vaše miery, maximálky a pod...
Užívateľov profilový obrázok
Od Beardoo
#28460
Nazdar borci,

som tu nový tak sorry ak to tu už je.

Moja otázka spočíva v tom, že: Mám 20 rokov, 190cm, 99,3kg. Cvičím cca 2 týždne, pred tým som cvičil aktívne ale prestal som na rok a teraz som začal znova. Problém je v tom, že som strašne slabý. Okej pred tým som drepol 110kg, na mrtvolu tiež tak 110kg a na bench cca 70kg. Ale napríklad zhyb neurobím, ani klik. Neskutočne ma to hnevá, chcem mať funkčné svaly a nebyť ako bábovka. Rozmýšlam že skúsim cvičiť doma s vlastnou váhou, nejaké kliky, drepy, dipy a skúšať tie zhyby a potom časom až posilku. Čo si o tom myslíte? Je to dobrý spôsob ako nabrať nejakú silu a dať konečne vysnívaný zhyb a robiť kliky bez toho aby som musel mať kolená na zemi?

Hocijaká rada bude super a budem veľmi vdačný, Ďakujem.

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od admin
#28461
To chce čas a pevnú vôľu.
Podľa mňa bude lepšie isť do posilky. Lebo so základnými cvikmi, ak ich budeš robiť dobre, rastie sila komplexne. Základné cviky myslím drep, bench a mŕtvy ťah. Keď naberieš istotu a viac sily do celého aparátu a stabilitu, tak potom nájdi stroje, ktoré ti pomôžu napr. so zhybmi. Zhyby môžeš robiť na stroji, ktorý ti pomôže odľahčiť spodnú časť tela a postupne naberieš silu do paží a chrbta a budeš môcť urobiť zhyby aj bez dopomoci. Tiež môžeš začať kladkou, sťahuješ kladku k hrudníku - nadhmatom aj podhmatom.
Kliky urobíš, keď získaš viac sily do paží a v tom ti pomôže klasický bench-press. Neskôr môžeš začať, tak že si ľahneš a dvihneš telo len pár centimetrov nad zem a vydržíš koľko vládzeš, dáš oddych a opakuj.
Najviac sily do celého tela docieliš práve tými základnými cvikmi.
Užívateľov profilový obrázok
Od Beardoo
#28462
Ďakujem za odpoveď.
Presne toto som potreboval, takú usmernenie. Robím aj drepy, aj mrtvolu a aj bench, len samozrejme nejde všetko zo dňa na deň ako by sme mnohí chceli.
Ešte jedna vec, odporúčaš mi radšej treningy rozdeliť, teda cvičiť každý deň inú partiu alebo radšej full body? Chodím tak 3-4x týždenne, ako sa podarí, pretože pracujem na smeny.
Užívateľov profilový obrázok
Od admin
#28467
Určite zo dňa na deň, nič nejde. :-)
Určite 3x do týždňa a fullbody. Dôležité je aby si dostal do seba správne návyky vo vykonávaní týchto komplexných cvikov. Po 2-3 týždňoch začni pridávať na váhe (závažie) tak aby si v jednom treningu začal s nízkou zahrievacou váhou a skončil pri nejakom maxime s 5-6 opakovaniami povedzme pri 4-5 sériách.
Keď sa s maximálkou dostaneš na uspokojivú hranicu, potom si prejdi na nejaký tréningový plán podľa toho, čo budeš chcieť dosiahnuť, či objem alebo niečo iné.
Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných

Cvicenie a zmena postavy

Ahojte, Zacal som cvicit zaciatkom marca 2018 ciz[…]

Nazdar borci, som tu nový tak sorry ak to […]

Parabolan

Zdravím, s čím sa da kombinovať Para[…]

Ako na stehna a lytka?

Prvy prispevok, takze zdravim miestne osadenstvo. […]

Reklama