Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

elitesupps
Užívateľov profilový obrázok
Od Filip
#28472
Ahojte,

Zacal som cvicit zaciatkom marca 2018 cize dnes je to uz 8 mesiac. Bol som chudsej postavy mam 178 vysku a vahu ked som zacal cvicit 70 kg. Po cca 3 mesiacoch som sa dostal na vahu 76 Kg co je moja obtimalna vaha a dost som aj nabral hlavne v oblasti ramien , prs a objem na rukach co ma velmi potesilo zo zaciatku ze ako to pekne ide, udrziavam stravu aj cvicim 3-4 tyzdene hlavne silove treningy + vonku cvicim na preliezkach ked je cas , moj problem je ten ze mam pocit ako keby som sa zasekol... vahami som sice isiel hore ale ked sa kazdy mesiac odfotim vyzeram uplne rovnako.... ako keby kazda jedna fotka bola cez kopirak a tak ako rychlo som isiel aj s vahami hore mam pocit ze vela krat kolisem, ze raz zdvihnem viac a dalsi trening zasa menej a mam potom taky dost divny pocit v hlave ako keby som sa prestal hybat do predu.... je toto normalne pri ludoch co cvicia ani nie rok? Ze raz narazit telo na nejake svoje maximum a trva mu to dlho kym prelomi tu barieru a potom zasa to pojde do predu pekne aj s vahami ale aj z hladiska vyzoru?

Dakujem vopred za odpovede

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od admin
#28473
Stagnacia pride vzdy. Vtedy je potrebne prehodnotit vsetky aspekty treningu a stravy. Existuje aj urcita psychicka bariera. Tu prelomit byva najtazsie. To je ako ked si povies, ze moj ciel je dosiahnut 76kg za 3 mesiace a ked ten ciel dosiahnes, potom sa cez neho tazko da dostat. Mas to akokeby napalene v hlave a to ta nepusti dalej. Toto je tazky problem.
Navrhujem ale zmenu vykonat bud v treningu alebo zmenit stravovanie. Alebo oboje a trpezlivo cakat na vysledky. Zalezi na tom kam sa chces dostat.. Napredovat donekonecna samozrejme nejde. Limity su vzdy, niekde.
Užívateľov profilový obrázok
Od maximus
#28490
Filip síce ubehlo dost času ,ale keď ti nikto neodpovedá skúsim.
Striedanie opakovaní a cvikov stačí niekedy poradie pridávanie závažia vždy sa zameriavat na niečo iné .
Strava ,tréning,doplnky všetko treba skúšať.
Príklad cvičíš hrudník
Tlaky z veľkou 8x50 kg zvýš váhu a rob 6-alebo aj menej opakovaní.
Piramída,
Potom robíš tlaky z jednorúčkami 15-kgramové,daj si tréning z20kg jednorúčkami ako prvý cvik až potom veľkú tyč no a čo že váha na rovnej bude nižšia ale z jednorúčkami bude vyššia .Treba veła rozpažovať na prsia
Chrbát nenaberieš z ľahkou váhou treba mŕtve ťahy a veľa drepovať drepy hlboké až k lýtkam.Periodizácia plus navyšovanie váhy vynútené opakovania.Bradlâ na prsia,zhyby na hrazde zo závažím to je cesta k rozvoju.Rozcvičovať sa z ľahkou váhou aj tro série 15-20opakovaní potom pridávať postupne až na dve opakovania ryža,cestoviny,ovsené vločky veľa sacharidov,tvarohy,protein vajcia mäso kreatín glutamín,kĺbová výživa .
Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných

Prirodzené androgénne anabolick&eac[…]

docela slušně spamuješ tohle forum :[…]

tuk na prsiach

zdravím nejaká rada ako sa zbaviť tu[…]

Čaute, páni som tu nový a potreboval[…]