Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Rozhovory s českými a slovenskými kulturistami.
Pravidlá fóra: Tu uverejnené rozhovory je povolené kopírovať na iné webstránky výhradne s uvedením zdroja BODYBUILDING-FORUM.SK . Môžete samozrejme komentovať ale poprosím slušnou formou. V tejto kategórii je povolené témy zakladať iba adminovi, nakoľko sú to exluzívne a nikde nepublikované rozhovory. Je zakázané sem vkladať akékoľvek iné rozhovory skopírované z iných webstránok!!! Ďakujeme za pochopenie.
Užívateľov profilový obrázok
Od papagiorgo
#4828
Začnem tak tradične … poprosím ťa o krátke predstavenie sa pre priaznivcov kulturistiky , ktorý ťa tak dobre nepoznajú z internetu /aj keď je ich určite drvivá menšina .

Volám sa Filip Godzsák, o mesiac oslávim 23. narodeniny. Bývam v rodinnom dome v malej dedine Liptovské Matiašovce blízko Liptovského Mikuláša. Okrem toho, že sa súťažne venujem kulturistike, študujem externe na VŠ. Momentálne končím prvý ročník magisterského štúdia a o rok ma / dúfam / čakajú promócie. Keďže študujem externe a do školy chodievam len cez víkendy, som taktiež zamestnaný v otcovej firme.
Obrázok.....Obrázok
Kde a s kým momentálne trénuješ ?

Poväčšine trénujem sám , nemám stáleho sparinga . Občas sa s niekým dohodnem na tréningu , ale posledné dve prípravy som odtrénoval v podstate sám . Trénujem v Liptovskom Mikuláši v posilňovni môjho trénera Ľubomíra Hečka.

Aké sú tvoje spomienky na úplné začiatky v posilnovani , keď si ešte nezávodil ?, tvoje tréningy , strava , podmienky v akých si zacinal , kto ti pomahal apod ...kto ťa priviedol na myšlienku , že by si to mohol skúsiť na profesionálnej úrovni ?