Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Založte si svoju tému a v krátkosti sa nám predstavte. Ako dlho cvičíte, aké sú vaše miery, maximálky a pod...
Užívateľov profilový obrázok
Od jalapeno
#25673
čaute, mam 20 rokov, cvičeniu sa venujem s prestavkami tri roky. Už druhy mesiac pracujem ako picker ( skladnik) na nočnych zmenach. Je to praca velmi naročna na fyzicku kondicu, kedže za jednu zmenu nachodim cca15-20km a nadviham stovky kilogramov. Popri praci sa snažim chodievať do gymu ale moje telo nie je zvyknute na takuto zaťaž. Chcel by som vas poprosiť o radu ako sa spravne stravovať a hlavne čo kedy jesť aby som mal dostatok energie ako v praci, tak aj na treningu.

- taktiež by som potreboval pomoct s doplnkami vyživy

vopred dik

Reklama

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od FitPotreby.sk
#25686
takato tazka fyzicka praca a este v noci nicomu neprospeje, ale ako v jednej reklame hovoria "vsetko sa da"

potrebujes samozrejme kvalitny spanok, vela energie z kvalitnej stravy, musis sa pozriet na energeticky vydaj a ak chces naberat, tak energeticky prijem musi byt vyssi, aby si vzdy zregeneroval na 110%
doplnil by som vela vitaminov, najma C, samozrejme tiez vela mineralov
na zaciatok
Užívateľov profilový obrázok
Od Dreamer
#25687
Súhlasim. Dlhodobá nočná práca nieje veľmi dobre pre ľudský organizmus, ale dá sa to. Ak plánuješ takto pracovať ešte dlhšie tak sa jednoducho musíš tomu prispôsobiť. Pokryť ten veľký výdaj kvalitnou stravou v potrebnom množstve. Dostatočné množstvo vitamínov, atď. prípadne nejaké BCAA.
S tréningom to nepreháňať a račej zvoliť buď nejaký FB tréning 3krát do týždňa, alebo jednoducho cvičiť podľa pocitu. Ak cítiš že to v pohode zvládať a máš dostatok energie-cvič, ak sa nato necítiš-daj deň voľna navyše.
Ale hlavne strava... Strava je nástroj na všetko.

:a6

If you're in search of effective medication for er[…]

Tst a iné látky