Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Rozhovory s českými a slovenskými kulturistami.
Pravidlá fóra: Tu uverejnené rozhovory je povolené kopírovať na iné webstránky výhradne s uvedením zdroja BODYBUILDING-FORUM.SK . Môžete samozrejme komentovať ale poprosím slušnou formou. V tejto kategórii je povolené témy zakladať iba adminovi, nakoľko sú to exluzívne a nikde nepublikované rozhovory. Je zakázané sem vkladať akékoľvek iné rozhovory skopírované z iných webstránok!!! Ďakujeme za pochopenie.
Užívateľov profilový obrázok
Od papagiorgo
#10135
V dnešnom rozhovore si predstavíme začínajúceho kulturistu Vladímira Grnáča .

Na začiatok ťa poprosím o stručné predstavenie sa našim čitateľom , keďže tvoje meno nepatrí zrovna v kulturistickej verejnosti k tým známejším ...

Moje meno je Vladimír Grnáč tento rok oslávim 33 rokov. Pracujem ako štátny zamestnanec, bývam v meste Levice.

Aké boli tvoje úplne začiatky v cvičení ? V akých podmienkach si trénoval ? Kto ti pomáhal ?

Cvičeniu som sa aktívne začal venovať od svojich 16 rokov, keď sa v tej dobe otvorila v meste nová posilovňa ktorú prevádzkoval starší kamarát, ktorý ma naučil zároveň správne cvičiť.

Viem že si cvičil pravidelne približne 5 rokov ... Potom si však mal dlhú prestávku ... Môžeš nám povedať čo bolo dôvodom , že si sa prestal venovať cvičeniu ?

Tak tých dôvodov bolo viac. Prepustili ma z práce chýbali mi finančné prostriedky a mal som plno iných problemov.posilovňu som navštívil raz za pol roka.

Kedy si sa približne vrátil ku pravidelnejšiemu tréningu ?

Dá sa povedať, že posledných cca 8 rokov som cvičieval len od apríla do konca augusta, doslova len na kúpaliskovú formu. A potom som opäť začal cvičiť len koncom apríla. Takto vyzerali moje posledné roky. Od roku 2010 až do súťaže som cvičil pravidelne a v cvičení mienim pokračovať.

Kde momentálne trénuješ ?