Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Rozhovory s českými a slovenskými kulturistami.
Pravidlá fóra: Tu uverejnené rozhovory je povolené kopírovať na iné webstránky výhradne s uvedením zdroja BODYBUILDING-FORUM.SK . Môžete samozrejme komentovať ale poprosím slušnou formou. V tejto kategórii je povolené témy zakladať iba adminovi, nakoľko sú to exluzívne a nikde nepublikované rozhovory. Je zakázané sem vkladať akékoľvek iné rozhovory skopírované z iných webstránok!!! Ďakujeme za pochopenie.
Užívateľov profilový obrázok
Od papagiorgo
#11092
Na úvod ťa poprosím o stručné všeobecné predstavenie sa našim čitateľom, ktorí ťa nepoznajú .

Čaute, moje meno je Erik Halaška mam 17 rokov, bývam v Nitrianskom Rudne , študujem na strednej odbornej škole polytechnickej v Prievidzi . Svoju prvú súťaž som absolvoval ako 16 ročný , momentálne pretekám za klub VTJ Technika Liptovský Mikuláš vo federácii SAKFST .

Skúšal si pred posilňovaním aj nejaké iné športy?


Áno, hrával som futbal za obec a taktiež som často bicykloval, ale nevenoval som sa týmto športom tak aktívne ako kulturistike

Aké boli tvoje úplné začiatky v posilňovaní ? Kedy , ako , kde ...Odkiaľ si čerpal informácie čo a ako ?

Cvičiť som začal ako 13 ročný doma, keďže sme mali nejaké jednoručky,tak som robil všetko, čo sa dalo doma precvičiť . Samozrejme po čase mi to nestačilo a brat ma začal brávať do miestnej posilňovne, kde som sa oboznámil zo základnými cvikmi. Ako každý, na začiatku som robil veľa chýb, či už v strave alebo v tréningu. Brat cvičil už nejaký čas, vedel mi ponúknuť základ, ktorý mi vtedy stačil, no časom, keď som začal pravidelne cvičiť aj v posilke v meste, tak sa moje skúsenosti rozširovali . O posilňovanie som sa zaujímal stále viac a viac, veľa informácii som našiel na internete, nejaké veci som odpozeral priamo v posilňovni , snažil som sa využiť všetko, čo sa mi tej dobe naskytlo ...