Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Rozhovory s českými a slovenskými kulturistami.
Pravidlá fóra: Tu uverejnené rozhovory je povolené kopírovať na iné webstránky výhradne s uvedením zdroja BODYBUILDING-FORUM.SK . Môžete samozrejme komentovať ale poprosím slušnou formou. V tejto kategórii je povolené témy zakladať iba adminovi, nakoľko sú to exluzívne a nikde nepublikované rozhovory. Je zakázané sem vkladať akékoľvek iné rozhovory skopírované z iných webstránok!!! Ďakujeme za pochopenie.
Užívateľov profilový obrázok
Od papagiorgo
#107
Začnem tak tradične . Můžes sa trocha v krátkosti čitatelom predstavit ? kolko máš rokov , kde bývaš a pod .

Jmenuji se Jaroslav Kraus, je mě 19let, pocházím z Jihlavy a jsem vyučen Kuchařem,ale chystám se dělat maturitu, velmi mě baví výživa, potraviny a jak se co z čeho skládá a jak to vše na člověka působí, také se hodně zajímám o suplementy, které studuji ze skvělé knihy ,kterou jsem vyhrál na svoji první soutěži. Do budoucna se chystám na trenérskou školu a pak si udělat výživového poradce.

Si študent alebo pracujúci ?

Momentálně pracuji ve Firmě Vitaland mnozí určitě tuto firmu znají

Kedy si začal cvičit a čo bolo tým impulzom , prečo si začal cvicit ? aké boli tvoje úplné začiatky , ako a kde si cvicil , odkial si čerpal info o cvičení a kulturistike ?

tak začal jsem cvičit v roce 2006 někdy v dubnu, no a když tak na to zavzpomínám , tak už když jsem byl malej jsem měl doma jednu takovou starou činku se kterou jsem hrozně rád dělal bicepsové zdvihy(dřívě jsem samozřejmě netušil co je to za cvik  ) jinak potom jsme měli ve škole na tělocvik učitele se kterým jsme dělali kruhové tréninky (bench, zdvih jednoruč., rozpažky atd.) no a to mě hrozně bavilo, také jsem byl na silákovi roku ,pořádala to Jihlava asi s městskou policií a vojáky.