Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od damiamarl
#19003
Zdravím. Po dlhej dobe som sa rozhodol opäť cvičiť. Technika, spôsob cvičenia, (okrem stravy) nič mi nerobí problém, resp. nie som začiatočník.
Vždy som cvičil viac menej len tak, no chcem sa dajme tomu za rok vypracovať čo to dá.
Momentálne po dlhej chorobe štartujem metabolizmus a pomaly sa dostávam do tempa.
Takže, moja otázka znie. Aký cvičebný spôsob by ste mi poradili, aby som išiel objemovo čo najefektívnejšie a povedzme i najrýchlejšie hore.
Ako by som sa mal začať stravovať, akým potravinám sa vyhnúť a pod.

Teraz napíšem, ako vypadal môj objemový tréning, samozrejme bez vhodného stravovania.
Cvičil som na každú partiu 2-3-4 cviky po 4-5 sérií tak že posledná bola superséria. Opakovania, snažil som sa zmestiť do 10 opakovaní pri každej sérií. Snažil som sa ísť do čo najväčších váh.

Neviem či to robím resp som robil dobre, poradte, každá rada bude pre mňa užitočná

:)

Reklama

Reklama

#19004
damiamarl napísal:Zdravím. Po dlhej dobe som sa rozhodol opäť cvičiť. Technika, spôsob cvičenia, (okrem stravy) nič mi nerobí problém, resp. nie som začiatočník.
Vždy som cvičil viac menej len tak, no chcem sa dajme tomu za rok vypracovať čo to dá.
Momentálne po dlhej chorobe štartujem metabolizmus a pomaly sa dostávam do tempa.
Takže, moja otázka znie. Aký cvičebný spôsob by ste mi poradili, aby som išiel objemovo čo najefektívnejšie a povedzme i najrýchlejšie hore.
Ako by som sa mal začať stravovať, akým potravinám sa vyhnúť a pod.

Teraz napíšem, ako vypadal môj objemový tréning, samozrejme bez vhodného stravovania.
Cvičil som na každú partiu 2-3-4 cviky po 4-5 sérií tak že posledná bola superséria. Opakovania, snažil som sa zmestiť do 10 opakovaní pri každej sérií. Snažil som sa ísť do čo najväčších váh.

Neviem či to robím resp som robil dobre, poradte, každá rada bude pre mňa užitočná

:)