Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

elitesupps
Užívateľov profilový obrázok
Od Blondak
#20069
Prosim opravte, ohodnoťte, moj jedalniček .. :)

1. Ovsené vločky(120 g) + mlieko(200 ml) + granko,hrozienka
2. Tvaroh(250 g) + ovocie
3. Obed - čo je doma navarene ..vačšinou maso takže fajn :)
4. Pred T - ovsené vločky(60g) + nizkotuč. jogurt(150 ml) + džem a nejaké ovocie
5. Po T banán + protein
6. ryža(120 g) + maso(200+) + zelenina ....drhy masa kuracie,hovadzie,divina,tuniak,ryby, občas 7- 8 vajec ( 2 žltka + 7-8 bielka)
7.tvaroh(250g) + orechy

.......mám 15 rokov a okolo 60 kg a 180 cm

Reklama

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od Rozok
#20074
Blondak napísal:Prosim opravte, ohodnoťte, moj jedalniček .. :)

1. Ovsené vločky(120 g) + mlieko(200 ml) + granko,hrozienka
2. Tvaroh(250 g) + ovocie
3. Obed - čo je doma navarene ..vačšinou maso takže fajn :)
4. Pred T - ovsené vločky(60g) + nizkotuč. jogurt(150 ml) + džem a nejaké ovocie
5. Po T banán + protein
6. ryža(120 g) + maso(200+) + zelenina ....drhy masa kuracie,hovadzie,divina,tuniak,ryby, občas 7- 8 vajec ( 2 žltka + 7-8 bielka)
7.tvaroh(250g) + orechy

.......mám 15 rokov a okolo 60 kg a 180 cm
Vaha ku tvojej vyske to si dost "podvyziveny" asi co :) mas malo sacharidov, aspon 6g/kg cize 360g co je teda cca 400g ryze v cistom ak by som to ratal takze si pridaj najprv tam, tie bielkoviny ti potom pri takom mnozstve sachtov staci 1g/kg ale samozrejme do 2g neuskodi, a chce to disciplinu a pevne nervy naberanie je dost tazke niekedy :) tu desiatu vymen za vlocky kludne znova 120 gramov :)

takze tu ryzu ktoru mas na 6. bode si prehod na 2.ku a na tu 6ku si daj uz len vajicka a stacia ti 3 a cele ! zltka nevyhadzujeme ! :) zaprve su drahe a za druhe su to dobre tuky a cholesterolu sa neboj :) a ku tym vajciam si daj nejake ryzove chleby napr alebo celozrnu buchtu, v tvojom pripade aj ked pridas cukry a menej kvalitne sachre ako pecivo neuskodi
Užívateľov profilový obrázok
Od FitPotreby.sk
#20353
Blondak napísal:Prosim opravte, ohodnoťte, moj jedalniček .. :)

1. Ovsené vločky(120 g) + mlieko(200 ml) + granko,hrozienka
2. Tvaroh(250 g) + ovocie
3. Obed - čo je doma navarene ..vačšinou maso takže fajn :)
4. Pred T - ovsené vločky(60g) + nizkotuč. jogurt(150 ml) + džem a nejaké ovocie
5. Po T banán + protein
6. ryža(120 g) + maso(200+) + zelenina ....drhy masa kuracie,hovadzie,divina,tuniak,ryby, občas 7- 8 vajec ( 2 žltka + 7-8 bielka)
7.tvaroh(250g) + orechy

.......mám 15 rokov a okolo 60 kg a 180 cm
presne tak ako pise Rozok
ja by som na tvojom mieste dal vela sacharidov, teda cukry zlozene, s dlhym uvolnovanim a rano by som uricte vymenil ten tvaroh
tvaroh si nechaj na vecer ako posledne jedlo, sacharidy rano a doobeda a s priblizujucim sa vecerom ich treba menej

ale aj tak v tvojom veku mozes jest ako godzila a aj tak len velmi tazko priberies
Užívateľov profilový obrázok
Od Blondak
#20788
Trochu som si to aj tak upravoval podľa možností a tak a mám už o pár kíl viac :) ..hodnoty priblizne
7:00 100g vločiek,5 bielkov + 1 žltko, hrozienka, škorica = placky + džem
9:00 2 banány, iné ovocie
11:00 100g celozrného pečiva + šunka/syr
13:00 100g ryže/200g zemiakov + veľa masa + zelenina
16:00 100g ryže/vločiek/piškót + džem/granko
18:00 40g proteinu + banán
19:00 100g ryže + maso
22:00 250g tvaroh + hrsť orechov

+ pred ranajkami Cetebe(500 mg)
Užívateľov profilový obrázok
Od Kotlik
#20792
Blondak napísal:Trochu som si to aj tak upravoval podľa možností a tak a mám už o pár kíl viac :) ..hodnoty priblizne
7:00 100g vločiek,5 bielkov + 1 žltko, hrozienka, škorica = placky + džem
9:00 2 banány, iné ovocie
11:00 100g celozrného pečiva + šunka/syr
13:00 100g ryže/200g zemiakov + veľa masa + zelenina
16:00 100g ryže/vločiek/piškót + džem/granko
18:00 40g proteinu + banán
19:00 100g ryže + maso
22:00 250g tvaroh + hrsť orechov

+ pred ranajkami Cetebe(500 mg)
Prečo vyhadzuješ tie žĺtka? Však oni nemôžu za to, že majú v sebe tuky! Si chudý, jedz pekne všetko, žĺtka ešte nikomu neublížili.
Užívateľov profilový obrázok
Od Tazzman
#20795
tak urcite, ako vravi Kotlik...len aby si to potom aj vladal dojest :a15 :a15
Užívateľov profilový obrázok
Od Kotlik
#20796
5 vajec hádam zvládne, veď je chlap :a24 :a24 u mňa je zvyčajne na raňajky tých 7-8 celých :a22 :a22 :a22 keď mám menej, som hladný :a2 :a2 :a2
Užívateľov profilový obrázok
Od Rozok
#20797
zltka su strasne syte, ja mam na ranajky len 3 vajcia, a 3 ryzove chlebiky 100g vlociek, kava, caj,,, 7 celych vajec by som zjedol asi len po cviceni :D Treba si kupit pasterizovane bielka vo fllaske :a22
Užívateľov profilový obrázok
Od FitPotreby.sk
#20813
Blondak napísal:trošku ťažšie to šlo ale da sa .. mam domace vajicka a dost takže :)
presne tak, vajcia cele, pokial nemas bielkovinovu dietu
jedalnicek vyzera fajn, tym masom si myslel ake maso? uprednotnil by som hovadzie a kura
otazka, byvas hladny medzi jednotlivymi chodmy?
byvas hladny v noci a rano ked vstanes, myslim tym, klasicky pocit hladu?
Užívateľov profilový obrázok
Od Blondak
#20816
maso na obed je vacsinou bravcovina,divina.. a na veceru mam kuracie prsia obcas tuniak ..nie ziadny pocit hladu :) .. ked si dam pred spanim tvaroh tak rano tiez nic
Užívateľov profilový obrázok
Od FitPotreby.sk
#20884
Blondak napísal:maso na obed je vacsinou bravcovina,divina.. a na veceru mam kuracie prsia obcas tuniak ..nie ziadny pocit hladu :) .. ked si dam pred spanim tvaroh tak rano tiez nic
idealne by bolo keby si si mohol asi v polovici spanku dat este gainer
Užívateľov profilový obrázok
Od Norbert Zajac
#20903
FitPotreby.sk napísal:
Blondak napísal:maso na obed je vacsinou bravcovina,divina.. a na veceru mam kuracie prsia obcas tuniak ..nie ziadny pocit hladu :) .. ked si dam pred spanim tvaroh tak rano tiez nic
idealne by bolo keby si si mohol asi v polovici spanku dat este gainer
V polovici spánku gainer? to by malo aký význam? Metabolizmus úplne inak funguje v noci ako cez deň. V polovici spánku ideálne amináče najlepšie vaječné, alebo kaseinový protein teda nočný
Užívateľov profilový obrázok
Od Rozok
#20909
Norbert Zajac napísal:
FitPotreby.sk napísal:
Blondak napísal:maso na obed je vacsinou bravcovina,divina.. a na veceru mam kuracie prsia obcas tuniak ..nie ziadny pocit hladu :) .. ked si dam pred spanim tvaroh tak rano tiez nic
idealne by bolo keby si si mohol asi v polovici spanku dat este gainer
V polovici spánku gainer? to by malo aký význam? Metabolizmus úplne inak funguje v noci ako cez deň. V polovici spánku ideálne amináče najlepšie vaječné, alebo kaseinový protein teda nočný
Suhlasim dat si v noci gainer je podla mna nemyslitelne,,, ked tak protein alebo kazein,,btw ked si da pred spanim tvaroh staci, aj ked si ho neda nic take extra sa nestane, momentalne prichadza vela novych studii ktore hovoria dokonca o tom ze je teoreticky dostatocne aj 3 jedla za den :) mne to nesedi lebo som hladny stale takze jem vela, tak pokial si tvaroh pred spanim nedas nic extra sa nestane a davat si este nieco aj pocas spanku je zbytocne resp skor prehnane
Užívateľov profilový obrázok
Od Norbert Zajac
#20945
Rozok napísal:
Norbert Zajac napísal:
FitPotreby.sk napísal:
Blondak napísal:maso na obed je vacsinou bravcovina,divina.. a na veceru mam kuracie prsia obcas tuniak ..nie ziadny pocit hladu :) .. ked si dam pred spanim tvaroh tak rano tiez nic
idealne by bolo keby si si mohol asi v polovici spanku dat este gainer
V polovici spánku gainer? to by malo aký význam? Metabolizmus úplne inak funguje v noci ako cez deň. V polovici spánku ideálne amináče najlepšie vaječné, alebo kaseinový protein teda nočný
Suhlasim dat si v noci gainer je podla mna nemyslitelne,,, ked tak protein alebo kazein,,btw ked si da pred spanim tvaroh staci, aj ked si ho neda nic take extra sa nestane, momentalne prichadza vela novych studii ktore hovoria dokonca o tom ze je teoreticky dostatocne aj 3 jedla za den :) mne to nesedi lebo som hladny stale takze jem vela, tak pokial si tvaroh pred spanim nedas nic extra sa nestane a davat si este nieco aj pocas spanku je zbytocne resp skor prehnane
Súhlas u rekreačných športovcov je to úplná zbytočnosť robiť to cielené, avšak v prípade nočného hladu treba to riešiť takto prípadne aj tým tvarohom kľudne v noci nemusí to byť vyložene len pred spaním
Užívateľov profilový obrázok
Od FitPotreby.sk
#20981
Norbert Zajac napísal:
Rozok napísal:
Norbert Zajac napísal:
FitPotreby.sk napísal:
Blondak napísal:maso na obed je vacsinou bravcovina,divina.. a na veceru mam kuracie prsia obcas tuniak ..nie ziadny pocit hladu :) .. ked si dam pred spanim tvaroh tak rano tiez nic
idealne by bolo keby si si mohol asi v polovici spanku dat este gainer
V polovici spánku gainer? to by malo aký význam? Metabolizmus úplne inak funguje v noci ako cez deň. V polovici spánku ideálne amináče najlepšie vaječné, alebo kaseinový protein teda nočný
Suhlasim dat si v noci gainer je podla mna nemyslitelne,,, ked tak protein alebo kazein,,btw ked si da pred spanim tvaroh staci, aj ked si ho neda nic take extra sa nestane, momentalne prichadza vela novych studii ktore hovoria dokonca o tom ze je teoreticky dostatocne aj 3 jedla za den :) mne to nesedi lebo som hladny stale takze jem vela, tak pokial si tvaroh pred spanim nedas nic extra sa nestane a davat si este nieco aj pocas spanku je zbytocne resp skor prehnane
Súhlas u rekreačných športovcov je to úplná zbytočnosť robiť to cielené, avšak v prípade nočného hladu treba to riešiť takto prípadne aj tým tvarohom kľudne v noci nemusí to byť vyložene len pred spaním
gainer mi prisla ako najlepsia volba, zarobis do sejkra, postavis k posteli a ked sa pocas spanku preberies hrknes do seba. Ale suhlasim kazeinat je lepsia volba. Ked chce pribrat v jeho veku tak odporucam. Nehovorim, ze to musi 100% fungovat ale moje skusenosti mi hovoria, ze proces katabolizmu treba prerusit. Ked clovek spi dostava sa do stavu katabolizmu asi po nejakych 3-5 hodinach v zavislosti na tom co pocas dna jedol. Prisun energie a zivin do organizmu aj pocas spanku nie je podla mna zla volba.
Užívateľov profilový obrázok
Od fReakCZ
#21297
Ahoj! :), jak byste zhodnitili muj jidelnicek na schudnuti? (delam 3x tydne boj.sport potrebuji dostat par kilo dolu a nedari se mi, tak jsem si upravil stravu? myslite ze je to ok?) diky


snidane: ovesne vlocky s mlekem
presnidavka:obložený chleba (tvrdy syr, cottage),bily jogurt,ovoce
Obed: bohuzel jedine jidlo co moc neovlivnim samozerjme se budu snazit v den treninku o zdravejsi jidla,vyhybat se knedlam apod. ( ales rodici jsem se domluvil na zdravejsi strave)
Svacina:celozrne pecivo+syr,jogurt bily
vecere: ryze+maso/tunak
2vecere: tvaroh,zelenina
Užívateľov profilový obrázok
Od FitPotreby.sk
#21298
fReakCZ napísal:Ahoj! :), jak byste zhodnitili muj jidelnicek na schudnuti? (delam 3x tydne boj.sport potrebuji dostat par kilo dolu a nedari se mi, tak jsem si upravil stravu? myslite ze je to ok?) diky


snidane: ovesne vlocky s mlekem
presnidavka:obložený chleba (tvrdy syr, cottage),bily jogurt,ovoce
Obed: bohuzel jedine jidlo co moc neovlivnim samozerjme se budu snazit v den treninku o zdravejsi jidla,vyhybat se knedlam apod. ( ales rodici jsem se domluvil na zdravejsi strave)
Svacina:celozrne pecivo+syr,jogurt bily
vecere: ryze+maso/tunak
2vecere: tvaroh,zelenina
Tvrdy syr mi tam nepasuje. Mlieko a tvaroh samozrejme nizkotucne. Hlavne pozor na cukry, v chlebe, ovoci, inak je to si myslim v pohode. Nezabudaj na vodu, treba viac vody, cistej.
Užívateľov profilový obrázok
Od Norbert Zajac
#21380
FitPotreby.sk napísal:
fReakCZ napísal:Ahoj! :), jak byste zhodnitili muj jidelnicek na schudnuti? (delam 3x tydne boj.sport potrebuji dostat par kilo dolu a nedari se mi, tak jsem si upravil stravu? myslite ze je to ok?) diky




snidane: ovesne vlocky s mlekem
presnidavka:obložený chleba (tvrdy syr, cottage),bily jogurt,ovoce
Obed: bohuzel jedine jidlo co moc neovlivnim samozerjme se budu snazit v den treninku o zdravejsi jidla,vyhybat se knedlam apod. ( ales rodici jsem se domluvil na zdravejsi strave)
Svacina:celozrne pecivo+syr,jogurt bily
vecere: ryze+maso/tunak
2vecere: tvaroh,zelenina
Tvrdy syr mi tam nepasuje. Mlieko a tvaroh samozrejme nizkotucne. Hlavne pozor na cukry, v chlebe, ovoci, inak je to si myslim v pohode. Nezabudaj na vodu, treba viac vody, cistej.
Syr vysaď úplne z tých nízkotučných tvrdých môžeš skúsiť Pierko, maximálne Kleopatra, ale najlepšie cottage cheese alebo Olomoucke syrečky, mlieko je tiež úplne zbytočné, bud ho nahrad ovseným mliekom to dostať v Bio obchode ale ideálnejšie by boli tie vločky s vaječnými bielkami, celozrnné pečivo na SR nekúpiš takže to nahrad ryžovými chlebíkmi napríklad, Obed je problém veľký čo si písal to si musíš sám nejako zariadiť, všetko si prpravuj bez tuku samozrejme a pečivo vysaď
Užívateľov profilový obrázok
Od Tazzman
#21382
taka otazka k prispevku nado mnou...ten tvrdy syr (normalny plnotucny) v objeme je fajn, nie?

a k tomu celozrnnemu pecivu...grahamove pecivo je jedine (vraj prave) celozrnne pecivo, ostatne su len obycajne, len s farbivom a trochu semienkami atd...teda, to tvrdila moja chemikarka, ked sme preberali sacharidy...celkom sa vyzna, ale neviem ci mam verit...predsa len Slovensko je Slovensko
Užívateľov profilový obrázok
Od FitPotreby.sk
#21389
Tazzman napísal:taka otazka k prispevku nado mnou...ten tvrdy syr (normalny plnotucny) v objeme je fajn, nie?

a k tomu celozrnnemu pecivu...grahamove pecivo je jedine (vraj prave) celozrnne pecivo, ostatne su len obycajne, len s farbivom a trochu semienkami atd...teda, to tvrdila moja chemikarka, ked sme preberali sacharidy...celkom sa vyzna, ale neviem ci mam verit...predsa len Slovensko je Slovensko
ten syr, pokial Ti nevadi vysoky obsah tuku, radsej si ho nechaj k vinu :a15

celozrnne, cerealie - to su co za nazvy, tym nas krmia vyrobcovia
http://cs.wikipedia.org/wiki/Cere%C3%A1lie
pokial je pecivo z muky, tak potom je to vsetko na jedno kopyto
Užívateľov profilový obrázok
Od akaist
#21514
čaute, nevedeli by ste poradiť nejaký dobrý jedálniček? Mal by byť veľmi zásaditý, som zviknutý bez cukru a vela vela zeleniny... a vacsinou tu citam syry, tvaroh, orechy.. je to proste prilis kysle.

dakujem vam velmi :)
Užívateľov profilový obrázok
Od Tazzman
#21515
na objem? ...daj tam este nejake maso, ryzu, cottage, ryby, tuniak, vajcia, vlocky...jest pravidelne a samozrejme rozumne (z tohto si nejaky skus urobit, ktory by si vykryl aj financne a potom sa to nejak upravi)
Užívateľov profilový obrázok
Od FitPotreby.sk
#21521
akaist napísal:čaute, nevedeli by ste poradiť nejaký dobrý jedálniček? Mal by byť veľmi zásaditý, som zviknutý bez cukru a vela vela zeleniny... a vacsinou tu citam syry, tvaroh, orechy.. je to proste prilis kysle.

dakujem vam velmi :)
Tu som nasiel zoznam potravin v tabulke, kde su rozdelene do zasaditych a kyslych
http://www.energymedicine.cz/index.php? ... &Itemid=66
Podla toho si vyber jedla, ktore zaradis do jedalnicka. Ale ako tak pozeram, objem z tych zasaditych jedal moc nedas. Vsetko maso je kysle.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných

balenciaga for sale uk

Most of the balenciaga triple s sale Americans a[…]

jd fila trainers

ÿþMany of these superstars fila x fend[…]

balenciaga speed trainer

Tioman Island, which lies in the east coast of &iu[…]

adidas ultra boost mens

I m sure James Harden s signature shoe will use a[…]