Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od Tazzman
#19532
Zdravím, nikde tu nevidím nič takéto založené tak mi napadlo, že by bolo dobre mať osobitnú tému na stravovanie v škole...prípadne v práci. Píšte sem čo máte na desiate atď...

Ja som študent a vôbec sa nesťažujem...obedy mám vždy doma a v škole si dávam nejaké ovocie (hl. banán), banánovo-tvarohový koktejl a v poslednej dobe mávam cottage...Občas si dám nejaký ten puding, veľmi zriedka jogurt (to už keď nie je nič iné)...

zo začiatku mi to pripadalo čudné, reakcie spolužiakov atď...ale dnes si bez toho neviem predstaviť deň... Začalo to koktejlom a raz sa snáď dopracujem ku kuracinke s ryžou :a21

Reklama

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od woreek
#19533
mna by skor zaujimalo, ze ako sa stravovat, ak byvam na intraku a nemam pristup k chladnicke alebo sporaku ;) ? Snazim sa zrat tvaroh a cottage ale to je stale o tom istom tak pls poradte nieco na zmenu.
#19547
woreek napísal:mna by skor zaujimalo, ze ako sa stravovat, ak byvam na intraku a nemam pristup k chladnicke alebo sporaku ;) ? Snazim sa zrat tvaroh a cottage ale to je stale o tom istom tak pls poradte nieco na zmenu.
treba najst restauraciu, kde maju svedske stoly a tam sa naladovat do bezvedomia :a28
#19548
FitPotreby.sk napísal:
woreek napísal:mna by skor zaujimalo, ze ako sa stravovat, ak byvam na intraku a nemam pristup k chladnicke alebo sporaku ;) ? Snazim sa zrat tvaroh a cottage ale to je stale o tom istom tak pls poradte nieco na zmenu.
treba najst restauraciu, kde maju svedske stoly a tam sa naladovat do bezvedomia :a28
a ešte k tomu aj nejakého sponzora kerý to zaťáhne :a11 :a11 :a11
Užívateľov profilový obrázok
Od silvo
#19550