Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Rozhovory s českými a slovenskými kulturistami.
Pravidlá fóra: Tu uverejnené rozhovory je povolené kopírovať na iné webstránky výhradne s uvedením zdroja BODYBUILDING-FORUM.SK . Môžete samozrejme komentovať ale poprosím slušnou formou. V tejto kategórii je povolené témy zakladať iba adminovi, nakoľko sú to exluzívne a nikde nepublikované rozhovory. Je zakázané sem vkladať akékoľvek iné rozhovory skopírované z iných webstránok!!! Ďakujeme za pochopenie.
Užívateľov profilový obrázok
Od papagiorgo
#4903
dnesný rozhovor venujem uzivatelovi tohto fora s nickom zemak Tomášovi Prostinakovi


Na úvod ťa poprosím , aby si sa nám predstavil ...

Čaute , volám sa Tomáš Prostinák , mám 17 rokov , pochádzam z Horoviec (malá dedinka pri Púchove) , študujem na OA v Považskej Bystrici , kde aj počas týždňa trénujem . V naturálnej kulturistike súťažím už 5-tu sezónu , cvičím už spolu 4 roky .
Obrázok
Ako si začínal a prečo vlastne s cvičením ? Kde a s kým ? Aké chyby si robil ako začiatočník ?

K cvičeniu ma priviedli moji 2 bratia . Posilovali s kýblami s vodou , kameňmi , dvíhali sa na hrazde , klikovali . Neskôr začali robiť lavičku , betónové kotúče . Videl som ich pokroky a práve tie ma priviedli k tomuto športu . Chcel som vyzerať ako oni , ba ešte väčší . Cvičil som teda doma v pivničnej posilovni . Moje chyby boli jednoznačne v strave . Stravu som nebral vážne , po tréningu v posilke som sa vybral na ihrisko hrať futbal (vtedy som ešte aktívne hral futbal za žiakov) . Neskôr som začal čítať rôzne články v časopisoch a začal som postupne aj stravu brať vážne , aj keď to nebolo ľahké , pretože mama nebola veru nadšená.

Robil si pred posilovaním aj nejaké iné športy ?