Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

elitesupps
Založte si svoju tému a v krátkosti sa nám predstavte. Ako dlho cvičíte, aké sú vaše miery, maximálky a pod...
Užívateľov profilový obrázok
Od HumphreyTyler
Het blijkt dat fenty puma deze gezamenlijke inspanning op het punt staat om naar het buitenland te gaan en we hebben misschien de kans om een paar te pakken te krijgen, omdat het een bredere release is bij andere sneakerboetieks. Het Solebox x Puma XS850 Adventurer-pakket geeft de klassieke Puma-hardloper een bovenwerk dat bestaat uit lichtblauwe en zwarte tinten. Je hebt de keuze uit het volledig blauwe bovenwerk met zwarte hits of je kunt ervoor kiezen om te kiezen voor de geheel zwarte look met minimale blauwe hits. Het Adventurer Pack bestaat uit een combinatie van suède, nubuck en neopreen en geeft ze een zeer luxe uitstraling. Verwacht dat deze op 13 juni bij geselecteerde retailers zullen arriveren. Cop or drop? Via: SneakerfreakerAuthor s TakeDe gebruikte materialen zien er schoon en duidelijk uit.

Ik zou er waarschijnlijk voor kiezen om te gaan met het geheel blauwe bovenwerk met minimale zwarte hits, je kunt meer van de kenmerken van de schoen op die specifieke kleur zien. Download de Kicks On Fire-app (iOS) (Android) (Windows) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Puma helpt ons om de festiviteiten van 4 juli een beetje vroeg te beginnen met hun nieuwste Independence Day Pack dat twee kleurstellingen van de Puma Basket en een Puma Star combineert. De Puma Basket fenty puma creepers wordt geleverd in een blauw of rood leren bovenwerk met contrasterende Puma-branding op de zijpanelen. Aan de andere kant hebben we de Puma Star die kiest voor een tonale witte bovenkant en geperforeerde branding. Alle drie de paren hebben echter overal sterren in reliëf om het thema van 4 juli te herdenken.

In de winkel voor $ 140 kun je deze Stampd x Puma R698 Desert Storm nu bij geselecteerde Puma-accounts kopen, maar ook via fenty puma rihanna Stampd. Download de Kicks On Fire-app (iOS) (Android) (Windows) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Na een recente samenwerking met ALIFE, sluit Puma aan bij een ander streetwear / herenkledinglabel, dit keer in samenwerking met Stampd LA om een van zijn vlaggenschip-silhouetten opnieuw te interpreteren. Gebruikmakend van het populaire R698-model, is deze verbeterde Stampd x Puma R698 aangepast aan Stampd's ontwerpethos van monochromatisch minimalisme. De lage sneaker straalt een premium gevoel uit en is gemaakt van soepel leer en suède, die beide in een lichtgrijze tint zijn gearceerd. Gedetailleerd met perforaties op de teen en het voorvoet om het ademend vermogen te bevorderen, rust het lage model bovenop een crème / wit gekleurde rubberen zooleenheid om perfect te coördineren met zijn respectieve tint.

Afgewerkt met bijpassende veters, Stampd's branding op de tong en hiel, ontvangt deze limited edition fenty puma slippers Stampd x Puma R698 ook nog een set veters in een premium kanten tas. Je kunt het opvallende model nu vinden op geselecteerde Puma-accounts, terwijl het binnenkort op Stampd zal aankomen. KicksonFire App Opinion: heb je de nieuwste sneaker-releases doorgehaald? Het is oke, het is niet zo serieus 28 mei 2015 Ik zou graag willen denken dat ik altijd op de hoogte was als het ging om de sneakerwereld en cultuur. Ik begon pas echt van schoenen te genieten en te waarderen nadat ik afgestudeerd was, maar het lukte me vrij snel aan te slaan als het ging om het begrijpen en leren van de achtergrondverhalen van sneakermerken en schoenen.

Er is ook een witte tussenzool aanwezig om nog meer contrast toe te voegen. De Puma Blaze of Glory Crackle Black / Purple is nu verkrijgbaar bij geselecteerde retailers en heeft een prijskaartje van $ 135. De Puma Blaze of Glory komt naar ons toe met weer een andere kleurstelling. Hoewel Puma ons niet veel keuzes heeft gegeven om uit te kiezen als het gaat om kleurstellingen van de Puma Blaze of Glory, zorgen ze ervoor dat we ons minstens één of twee releases per maand geven. De nieuwste colorway komt bij ons in een grijze en violette colorway samen met andere minimaal gekleurde hits om dit duidelijk ogende Puma-model een extra toegevoegde pop te geven. De Puma Blaze of Glory bestaat uit een bovenwerk van grijs nubuck en wordt ook geleverd met meshpanelen in de neus en zijkanten van de schoen. Roze accenten zijn te vinden in de onderste eyestay, voering en lipje aan de hiel. Meer roze is te vinden in de Trinomic tussenzool branding die te vinden is in niemand minder dan de witte tussenzool.

Grijze tonale veters en een zwarte buitenzool maken het uiterlijk van de Puma Blaze of Glory Crackle compleet. Nu beschikbaar voor de winkelprijs van $ 135, laat het ons weten als je van plan bent dit toe te voegen aan je sneakerarsenaal. via: HypebeastAuthor s TakeNever had de kans om de Puma Blaze of Glory te proberen, maar hoe puma basket classic meer ik ernaar kijk, hoe meer ik intrigeert door zijn uitgesproken uiterlijk. Ik geef toe, het ziet er behoorlijk comfortabel uit en ik weet zeker dat de Trinomic-tussenzool ook comfortabel is. Geen grote fan van deze colorway, maar ik moet misschien eerder dan later een paar van het model proberen. Puma blijft de hitte laten vallen, omdat ze in 2015 gestaag leuke en levendige kleurstellingen vrijgeven. De volgende is de Puma R698 die in Mazarine Blue komt als onderdeel van het Splatter Pack. De schoen is bijna volledig uitgevoerd in Obrázok Mazarine Blue en is gemaakt van premium suède en mesh.

Reklama

Reklama

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných

air jordan 1 retro

Why is coaching popular?Coaching levels the playin[…]

kurtki mohito

ÿþIn the past, as we refer to the ï[…]

nike janoski

Beautiful Losers (zuerst ein veröffentlichtes[…]

AS/OSSR/CYPRUS

Čaute, nevie niekto ako to je s AS na CYPRE? Popr.[…]