Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

elitesupps
Všetko o diétach, spaľovaní tukov a spaľovačoch.
Užívateľov profilový obrázok
Od oniiicek
#7465
Ahojte!

Tak píšem svoj prvý článok. Mám 23 rokov a nikdy som necvičil (ak odmyslíme školu) váhu 68 kg výšku 169cm. Môj problém je, že niesom ani tak ťažký ako to, že na svoju váhu mám dosť tuku na bruchu a bokoch. Rád by som sa dopracoval aspoň k určitej strate tuku. Rád by som bol ak by ste mi poradili nejaké cviky, pripadne čo mám jesť, čoho sa vyvarovať...Vlastne spevnieť by som potreboval celý, ale to brucho je natom najhoršie...A vážne neviem čo a ako skôr robyť...Ďakujem za každú radu

Ondrej

Reklama

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od xLeitonx
#7469
urcite zmena stravy... pozri si diety co su tu odporucam sacharidove vlny... ak sa chces toho tuku spravit tak naozaj upravit stravu a sem tam si to brucho zacvicit popripade nejaky ten bicykel alebo beh :a21
Užívateľov profilový obrázok
Od FitPotreby.sk
#7477
jednoznacne aerobne aktivity, ale ako pise aNs_ strava je zaklad, obmedzit tuk na minimum, rozne termogenne doplnky, spalovace tuku a cvicenie
vela stastia, ked si precitas forum najdes tu strasne vela receptov ako schudnut, resp. vytvarovat postavu, fitness jedalnicky a recepty

ale bude to dlha stafeta :a22
Užívateľov profilový obrázok
Od Igor Illés
#10503
1. Tréning
Na ucinnú redukciu telesného tuku ti nic iné nepomoze len Kardio tréning a to v trvani min45-60min dennee, Telesný tuk sa začína učinne spalovať až po 20minutovej kardio aktivite Pamätaj!

Tréning Brucha
Sed-ľah 4série po 25opakovaní
BOčné úklony nakladke 4 série po 25 opakovaní alebo Bočné skracovačky
Zdvih nôh vo vise 4 série po 25 opakovaní

Dostačujúci tréning( stači tak 2-3krát to týždňa )

Strava:
Vyvarovať sa tučným smaženy mpokrmom.
Sustredit sa na mäso( kuracie,morcacie,hovädzie,bravčové max panenka)ryby,vajcia, mliečne vyrobky nizkotučné, zeleninu, menšej miere ovocie iba doobednajších hodinách v tvojom prirpade, kedže neveim tvoju telesnú kompoziciu moja rada je komplexná.


Ak potrebujes vypracovat ucinny program kontaktuj ma 0915548611
Vypracujem ti ho na mieru za ( poplatok ) 10 eur Strava + 10 tréning
Užívateľov profilový obrázok
Od tadinek
#10828
Chci se zeptat zda-li je možné do 19 dní zhodit z břicha cca 2 cm tuku. A jak se toho da docílit děkuju za rady komentáře.
Od Guli
#10829
tadinek napísal:Chci se zeptat zda-li je možné do 19 dní zhodit z břicha cca 2 cm tuku. A jak se toho da docílit děkuju za rady komentáře.
pozri si ake su tu diety - delena strava, ckd atď.... jednu z nich si vyber.
Zacni sportovat - ak chces schudnut zacni napr. behat.
Za tak kratky cas neviem, ale vsetko je mozne pri pevnej voli a ak sa tomuto cielu budes venovat.
Idealne by bolo drzat to brucho hodne v teple - nejakym termo opaskom. Z brucha ale odchadza tuk ako z pomedzi poslednymch partii tak na to nezabudaj ak by si nevidel hned visledok. Vela stastia.
Užívateľov profilový obrázok
Od Jurkádium
#10830
Igor Illés napísal:1. Tréning
Na ucinnú redukciu telesného tuku ti nic iné nepomoze len Kardio tréning a to v trvani min45-60min dennee, Telesný tuk sa začína učinne spalovať až po 20minutovej kardio aktivite Pamätaj!

Tréning Brucha
Sed-ľah 4série po 25opakovaní
BOčné úklony nakladke 4 série po 25 opakovaní alebo Bočné skracovačky
Zdvih nôh vo vise 4 série po 25 opakovaní

Dostačujúci tréning( stači tak 2-3krát to týždňa )

Strava:
Vyvarovať sa tučným smaženy mpokrmom.
Sustredit sa na mäso( kuracie,morcacie,hovädzie,bravčové max panenka)ryby,vajcia, mliečne vyrobky nizkotučné, zeleninu, menšej miere ovocie iba doobednajších hodinách v tvojom prirpade, kedže neveim tvoju telesnú kompoziciu moja rada je komplexná.


Ak potrebujes vypracovat ucinny program kontaktuj ma 0915548611
Vypracujem ti ho na mieru za ( poplatok ) 10 eur Strava + 10 tréning
ja by som sa chcel spýtať jednu vec.....som čítal, že tréning brucha treba začať od spodnej časti, čiže najprv zdvíhanie nôh vo vise a podobne....je to tak alebo poradie neni dôležité :a23
Užívateľov profilový obrázok
Od sottno
#11508
Jurkádium napísal:
Igor Illés napísal:1. Tréning
Na ucinnú redukciu telesného tuku ti nic iné nepomoze len Kardio tréning a to v trvani min45-60min dennee, Telesný tuk sa začína učinne spalovať až po 20minutovej kardio aktivite Pamätaj!

Tréning Brucha
Sed-ľah 4série po 25opakovaní
BOčné úklony nakladke 4 série po 25 opakovaní alebo Bočné skracovačky
Zdvih nôh vo vise 4 série po 25 opakovaní

Dostačujúci tréning( stači tak 2-3krát to týždňa )

Strava:
Vyvarovať sa tučným smaženy mpokrmom.
Sustredit sa na mäso( kuracie,morcacie,hovädzie,bravčové max panenka)ryby,vajcia, mliečne vyrobky nizkotučné, zeleninu, menšej miere ovocie iba doobednajších hodinách v tvojom prirpade, kedže neveim tvoju telesnú kompoziciu moja rada je komplexná.


Ak potrebujes vypracovat ucinny program kontaktuj ma 0915548611
Vypracujem ti ho na mieru za ( poplatok ) 10 eur Strava + 10 tréning
ja by som sa chcel spýtať jednu vec.....som čítal, že tréning brucha treba začať od spodnej časti, čiže najprv zdvíhanie nôh vo vise a podobne....je to tak alebo poradie neni dôležité :a23
Veľa ľudí sa pýta ohľadom týchto vecí veľa bludov. Viac sa pýtajú ako cvičia. To je základný problém.

Pri správnej strave a dobrom tréningu môžeš vidieť výsledky za pár dní až týždňov.
Vhodné je ak budeš trocha cvičiť aj s činkami aspoň malými váhami aby si mal nejakú tu pevnosť tela.
Na nete je aj veľa diet. Môžeš vyskúšať napríklad sacharidové vlny.
Užívateľov profilový obrázok
Od Tréner Orbi
#12099
sottno napísal:
Jurkádium napísal:
Igor Illés napísal:1. Tréning
Na ucinnú redukciu telesného tuku ti nic iné nepomoze len Kardio tréning a to v trvani min45-60min dennee, Telesný tuk sa začína učinne spalovať až po 20minutovej kardio aktivite Pamätaj!

Tréning Brucha
Sed-ľah 4série po 25opakovaní
BOčné úklony nakladke 4 série po 25 opakovaní alebo Bočné skracovačky
Zdvih nôh vo vise 4 série po 25 opakovaní

Dostačujúci tréning( stači tak 2-3krát to týždňa )

Strava:
Vyvarovať sa tučným smaženy mpokrmom.
Sustredit sa na mäso( kuracie,morcacie,hovädzie,bravčové max panenka)ryby,vajcia, mliečne vyrobky nizkotučné, zeleninu, menšej miere ovocie iba doobednajších hodinách v tvojom prirpade, kedže neveim tvoju telesnú kompoziciu moja rada je komplexná.


Ak potrebujes vypracovat ucinny program kontaktuj ma 0915548611
Vypracujem ti ho na mieru za ( poplatok ) 10 eur Strava + 10 tréning
ja by som sa chcel spýtať jednu vec.....som čítal, že tréning brucha treba začať od spodnej časti, čiže najprv zdvíhanie nôh vo vise a podobne....je to tak alebo poradie neni dôležité :a23
Veľa ľudí sa pýta ohľadom týchto vecí veľa bludov. Viac sa pýtajú ako cvičia. To je základný problém.

Pri správnej strave a dobrom tréningu môžeš vidieť výsledky za pár dní až týždňov.
Vhodné je ak budeš trocha cvičiť aj s činkami aspoň malými váhami aby si mal nejakú tu pevnosť tela.
Na nete je aj veľa diet. Môžeš vyskúšať napríklad sacharidové vlny.
1. keby bola nejaká diéta efektívna, žiadna iná by neexistovala. poviem to v skratke....80% je strava a katalizátorom je cvičenie.....tuk nie je možné spaľovať lokálne...tuk je problém metabolizmu.....pri posiľňovaní brucha posiľňuješ svaly. Kľúčom k dlhodobému úspechu je zapojenie celého tela a vyvážená a kvalitná strava individuálne zohľadnená bez hladovania organizmu.

2. samotným posilnením posturálnych svalov cez svalové slučky, čo má za následok správne držanie tela môže u jedinca optické mierne schudnutie

3. pri kardio tréningu spáliš viac energie počas samotného cvičenia v porovnaní so silovým tréningom ale silovým spáliš viac energie počas 24 hodinového cyklu nakoľko sa zvýši metabolizmus, t.z. že je potrebné kombinovať obe formy.

4. je potrebné mať odborný dohľad nakoľko nieje ľah-sed ako ľah-sed a človek si môže ľahko spôsobiť bolesti v driekovej (lumbálnej) časti chrbtice.

5. nevynechám tuky v strave (aby sa nezablokovalo ich odbúravanie), iba zmením ich kvalitu a pomer v porovnaní s ostatnými zložkami stravy.

6. je potrebné zohľadniť individualne rozdiely jedincov a neriadiť sa univerzálnymi zásadami....je potrebný priamy kontakt a získanie anamnézi (zdravotná, somatotyp, funkcia organizmu....)

7. to v akom poradí zaradíš cviky závisí aký máš cieľ.

prajem pekný deň
orbiarts@gmail.com
Užívateľov profilový obrázok
Od luki.no
#13289
Prajem krásny deň všetkým tunajším. Áno, môj prvý príspevok ku vám, priatelia. Nemajte mi to za zlé, ale prišiel som si k vám po radu.

Skôr, ako sa dostanem k samotnej otázke, pokusím sa moju situáciu ozrejmiť detajlnejšie. Tretím rokom úspešne bojujem s redukciou telesnej hmotnosti. V 18tich rokoch ma zastavila 130 na váhe a najhoršia fyzička, ktorá kedy mohla existovať. Úpravou stravy a fyzickou aktivitou som sa dopracoval ku mojim dnešným 84kg. No momentálne som v štádiu, kedy už mi ani tento malý úspech nestačí a chcem zo seba spraviť ešte, ospravedlňujem sa za výraz, krajšieho človeka. Na začiatku experimentu som nemal až tak klasickú, jablkovitú postavu. Tuk sa mi nesústredil len v oblasti brucha a bokov, no tu mi momentálne robí najväčšie vrásky. Denne cvičím minimálne 15 minút pomocou Nike Training Club aplikácie pre iPhone - http://itunes.apple.com/us/app/nike-tra ... 21403?mt=8, cvičenie denne striedam s rôznym zameraním. Striedavo brucho a ramená.
Stravu mám upravenu na denný príjem 10 000 - 12 000 kJ, kedy maximálne 50% tvorí zelenina, vysokokokoncentrované cukry sú na minime a tuky odstránené zo stravy úplne (od septembra bez žlčníku, daň za chudnutie). Po operácií som obmedzil mäso úplne (prestalo mi chutiť), ktoré som nahradil sójovými výrobkami, do ktorých som blázon. Denne pijem zelený a biely čaj, vitaminové doplnky stravy.

Moja otázko-prosba: Nech robím, čo robím, sále sa nemôžem zbaviť faldíkov, teda falodov, na bruchu a bokoch. Čo mám zmeniť, čo môžem zlepšiť? Budem vďačný za každú radu.
Užívateľov profilový obrázok
Od whoo
#13290
luki.no napísal:Prajem krásny deň všetkým tunajším. Áno, môj prvý príspevok ku vám, priatelia. Nemajte mi to za zlé, ale prišiel som si k vám po radu.

Skôr, ako sa dostanem k samotnej otázke, pokusím sa moju situáciu ozrejmiť detajlnejšie. Tretím rokom úspešne bojujem s redukciou telesnej hmotnosti. V 18tich rokoch ma zastavila 130 na váhe a najhoršia fyzička, ktorá kedy mohla existovať. Úpravou stravy a fyzickou aktivitou som sa dopracoval ku mojim dnešným 84kg. No momentálne som v štádiu, kedy už mi ani tento malý úspech nestačí a chcem zo seba spraviť ešte, ospravedlňujem sa za výraz, krajšieho človeka. Na začiatku experimentu som nemal až tak klasickú, jablkovitú postavu. Tuk sa mi nesústredil len v oblasti brucha a bokov, no tu mi momentálne robí najväčšie vrásky. Denne cvičím minimálne 15 minút pomocou Nike Training Club aplikácie pre iPhone - http://itunes.apple.com/us/app/nike-tra ... 21403?mt=8, cvičenie denne striedam s rôznym zameraním. Striedavo brucho a ramená.
Stravu mám upravenu na denný príjem 10 000 - 12 000 kJ, kedy maximálne 50% tvorí zelenina, vysokokokoncentrované cukry sú na minime a tuky odstránené zo stravy úplne (od septembra bez žlčníku, daň za chudnutie). Po operácií som obmedzil mäso úplne (prestalo mi chutiť), ktoré som nahradil sójovými výrobkami, do ktorých som blázon. Denne pijem zelený a biely čaj, vitaminové doplnky stravy.

Moja otázko-prosba: Nech robím, čo robím, sále sa nemôžem zbaviť faldíkov, teda falodov, na bruchu a bokoch. Čo mám zmeniť, čo môžem zlepšiť? Budem vďačný za každú radu.
za 15 minut cvicenia stale spalujes glykogen a nie tuky. Tie sa zacinaju "stracat" cca po 20 minutach aktivity takze by som ti radil predlzit aerobku na takych 40 minut aby to malo ucinok
Užívateľov profilový obrázok
Od silvo
#13293
luki.no napísal:Prajem krásny deň všetkým tunajším. Áno, môj prvý príspevok ku vám, priatelia. Nemajte mi to za zlé, ale prišiel som si k vám po radu.

Skôr, ako sa dostanem k samotnej otázke, pokusím sa moju situáciu ozrejmiť detajlnejšie. Tretím rokom úspešne bojujem s redukciou telesnej hmotnosti. V 18tich rokoch ma zastavila 130 na váhe a najhoršia fyzička, ktorá kedy mohla existovať. Úpravou stravy a fyzickou aktivitou som sa dopracoval ku mojim dnešným 84kg. No momentálne som v štádiu, kedy už mi ani tento malý úspech nestačí a chcem zo seba spraviť ešte, ospravedlňujem sa za výraz, krajšieho človeka. Na začiatku experimentu som nemal až tak klasickú, jablkovitú postavu. Tuk sa mi nesústredil len v oblasti brucha a bokov, no tu mi momentálne robí najväčšie vrásky. Denne cvičím minimálne 15 minút pomocou Nike Training Club aplikácie pre iPhone - http://itunes.apple.com/us/app/nike-tra ... 21403?mt=8, cvičenie denne striedam s rôznym zameraním. Striedavo brucho a ramená.
Stravu mám upravenu na denný príjem 10 000 - 12 000 kJ, kedy maximálne 50% tvorí zelenina, vysokokokoncentrované cukry sú na minime a tuky odstránené zo stravy úplne (od septembra bez žlčníku, daň za chudnutie). Po operácií som obmedzil mäso úplne (prestalo mi chutiť), ktoré som nahradil sójovými výrobkami, do ktorých som blázon. Denne pijem zelený a biely čaj, vitaminové doplnky stravy.

Moja otázko-prosba: Nech robím, čo robím, sále sa nemôžem zbaviť faldíkov, teda falodov, na bruchu a bokoch. Čo mám zmeniť, čo môžem zlepšiť? Budem vďačný za každú radu.
Ked pozrem vaha vyska tak je to v pohode len to treba drzat na uzde.Nejake tuky treba jest aby telo fungovalo normalne co sa tyka sacharidov zameraj sa na ryzu a meso treba clovek bez masa nie je podla mojho nazoru zdravy clovek.
Užívateľov profilový obrázok
Od whoo
#13295
vlastomenn napísal:Este viac ako 20 minut
ono je to tazko povedat kedy sa zacnu palit tuky. cital som o tom vela clankov a v kazdom uvadzali iny cas. 15, 20 alebo 25 minut. Co o tom viem tak mozem povedat, ze je to zavisle hlavne od organizmu, hladiny glykogenu pred aerobkou a od urovne aktivity. 20 minut je taky vseobecny priemer co som vycital z tejto problematiky.
edit: co sa toho masa tyka suhlasim s Vlastom. clovek je vsezravec a maso v strave by podla mna nemalo chybat. Je to komplexny zdroj zivin ktore inak len tazko doplnis...
Užívateľov profilový obrázok
Od ivocpivoc
#13359
Mna napriklad kardio bavi iba velmi kratko, preto absolvujem zvycajne iba HIIT do 20m.

Myslim si, ze ked zaradis zonove chudnutie ako pisal v tomto clanku Zónové chudnutie vlastomen, bude ta to bavit omnoho dlhsie.
Okrem ineho spalis aj viac kalorii, kedze zaradis do aerobneho treningu posilovanie brucha a faldy pojdu rychlejsie dolu.
Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných

balenciaga for sale uk

Most of the balenciaga triple s sale Americans a[…]

jd fila trainers

ÿþMany of these superstars fila x fend[…]

balenciaga speed trainer

Tioman Island, which lies in the east coast of &iu[…]

adidas ultra boost mens

I m sure James Harden s signature shoe will use a[…]