Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Založte si svoju tému a v krátkosti sa nám predstavte. Ako dlho cvičíte, aké sú vaše miery, maximálky a pod...
Užívateľov profilový obrázok
Od Zemák
#4536
Na začiatku dodám pár info o sebe:

Váha: 84kg
Výška: 179cm
Vek: 17

Maxká:
BP: 125kg
SQ: 185kg
DL: 190kg

Záujmy: cvičenie, šport, varenie, hudba, jedlo, zábava

Môj rozhovor so stránkou eastlabs :)

1. Tomáš, predstav sa v krátkosti návštevníkom nášho portálu.

Volám sa Tomáš Prostinák, mám 17 rokov, pochádzam z Horoviec, študujem v Považskej Bystrici, kde aj trénujem. So železnou hrou som začal vďaka mojim dvom bratom, za čo som im veľmi vďačný. Od začiatku ma usmerňovali a radili mi. Začal som cvičiť s vlastnou váhou, čo bola dobrá voľba, aj keď som tomu vtedy nebol veľmi nadšený. Pochopil som to však až časom, že som o nič neprišiel.

2. Kedy si absolvoval prvú súťaž?

Prvú súťaž som si vyskúšal cez jarné kolo súťaží naturálnych kulturistov v roku 2008, v Senici. Na súťaži som bol najmladším pretekárom - vo veku 15 rokov som dokázal poraziť aj starších súperov a to ma motivovalo do budúcnosti.

3. Súťažíš v asociácii SSNKF(Slovenská spoločnosť pre naturálnu kulturistiku a fitness), aké výsledky si tu dosiahol?

Grand Prix Senica 2008 kat. dorast ... 6. miesto (jarné kolo)
Natural Cup Karlove Vary 2008 kat. juniori ... 9. miesto (jesenné kolo)
Majstrovstvá Slovenska 2008 kat. dorast ... 2. miesto (jesenné kolo)
Banskobystrická Grand Prix 2008 kat. dorast ... 2. miesto (jesenné kolo)
Victoria Natural Cup Veľký Grob 2009 kat. dorast ... 1. miesto (jarné kolo)
Majstrovstvá Slovenska 2009 kat. dorast ... 1. miesto (jarné kolo)
Majstrovstvá Európy 2009 kat. juniori ... 10. miesto (jarné kolo)
Natural Cup Přerov 2009 kat. juniori ... 3. miesto (jesenné kolo)
Natural Cup Dunajská Streda 2009 kat. dorast ... 1. miesto (jesenné kolo)