Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

elitesupps
Všeobecné témy o doplnkoch výživy.
Proteiny, gainery, aminokyselniy, kreatín, NO produkty, spaľovače tuku, stimulanty, kĺbová výživa, vitamíny a podobne.
Užívateľov profilový obrázok
Od Wolf0SVK
#29509
Denne:
5g kreatín monohydrát

Pred silovým tréningom (3x):
8g Citrulín Malát, 5g Beta Alanín, 200mg Kofeín, 300mg Vitamín C

Pred kardiom (2x):
200mg Kofeín

Nad čím uvažujem:
Synefrín 20mg + 1g extract zo zeleného čaju (45% EGCG) pred silovým tréningom (viac energie počas tréningov + kontrola apetitu?)
Multivitamín a multiminerál denne (Myprotein Alpha Men?)

Aktuálne mám asi 10% tuku a mám pocit, že pomaličky strácam silu. Stravu, spánok dodržujem, cez deň nemám s energiou problém a celkovo sa cítim veľmi dobre. Len ma mrzí, že sa s váhami neposúvam ďalej. Skúšal som navýšiť kcal a k ničomu to neviedlo. Paradoxne sa na aktuálnych 10% cítim oveľa lepšie ako na 15 či 12. Moje ďalšie pokusy boli dať si týždeň prestávku alebo celkovo na kratší čas znížiť intenzitu tréningov, ale všetky zlyhali. Môže byť problém regenerácia medzi tréningmi? Sú vyššie uvedené doplnky ˇfunkčnéˇ? Pomohlo by mi ich zaradenie do môjho plánu s mojím problémom alebo sú to iba vyhodené peniaze? Prípadne vedeli by ste mi odporučiť iné doplnky, ktoré som nespomenul? Za všetky vaše odpovede Vám vopred veľmi ďakujem. :a15

Reklama

Reklama

Užívateľov profilový obrázok
Od Deryk159
#29510
V podstate robíš všetko správne až na to najdôležitejšie a to je tréning, základ silového progresu je vždy tréning. Skús podseknut váhu a progresívne týždeň po týždni pridávať, chceš sa zlepsit na maximálku o 10% rozplanoval by som to na 5 až 6 týždňov kde prvom týždni začneš 50-60% maximálky a posledný tyzden bude 110% tvojej momentálnej maximalky, odporúčam zamerať sa len na jeden cvik a nie na napr. drep a mŕtvy ťah naraz. Niekedy pomôže aj zlepšiť sa silovo v doplnkových cvikoch ak sa chceš zlepsit napr v benči tak by ti mohlo pomôcť ak sa silovo zlepšis v tlakoch s jednoruckami atd.
Užívateľov profilový obrázok
Od Chrisbeast
#29513
Wolf0SVK napísal:
25 Aug 2022, 13:35
Denne:
5g kreatín monohydrát

Pred silovým tréningom (3x):
8g Citrulín Malát, 5g Beta Alanín, 200mg Kofeín, 300mg Vitamín C

Pred kardiom (2x):
200mg Kofeín

Nad čím uvažujem:
Synefrín 20mg + 1g extract zo zeleného čaju (45% EGCG) pred silovým tréningom (viac energie počas tréningov + kontrola apetitu?)
Multivitamín a multiminerál denne (Myprotein Alpha Men?)

Aktuálne mám asi 10% tuku a mám pocit, že pomaličky strácam silu. Stravu, spánok dodržujem, cez deň nemám s energiou problém a celkovo sa cítim veľmi dobre. Len ma mrzí, že sa s váhami neposúvam ďalej. Skúšal som navýšiť kcal a k ničomu to neviedlo. Paradoxne sa na aktuálnych 10% cítim oveľa lepšie ako na 15 či 12. Moje ďalšie pokusy boli dať si týždeň prestávku alebo celkovo na kratší čas znížiť intenzitu tréningov, ale všetky zlyhali. Môže byť problém regenerácia medzi tréningmi? Sú vyššie uvedené doplnky ˇfunkčnéˇ? Pomohlo by mi ich zaradenie do môjho plánu s mojím problémom alebo sú to iba vyhodené peniaze? Prípadne vedeli by ste mi odporučiť iné doplnky, ktoré som nespomenul? Za všetky vaše odpovede Vám vopred veľmi ďakujem. :a15
Skúsiť zmeniť predtréningovku. Synefrín je dobrá voľba ale môže skôr pomôcť v tempe tréningu.
Ak sa nedá posunúť silovo tak je tam nízke percento tuku. Vždy platí pravidlo, že bez objemu sa pohnúť nedá. Takže si treba vybrať, či sa chcete posúvať 1 kg v sile za mesiac s dobrým percentom tuku alebo chcete byť silný a mať vyššie percento.
Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných

kre-alkalyn a davkovanie

pozdravujem , prosim vas potreboval by som radu, m[…]

TRT skusenosti, davkovanie

Čaute bol som na teste celkoveho tst a vyš[…]

PORADTE S KUROU

sem vkladajte vase kury a otazky okolo nich...

Rastový hormón: fakty a fikcia […]