Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Rozhovory s českými a slovenskými kulturistami.
Pravidlá fóra: Tu uverejnené rozhovory je povolené kopírovať na iné webstránky výhradne s uvedením zdroja BODYBUILDING-FORUM.SK . Môžete samozrejme komentovať ale poprosím slušnou formou. V tejto kategórii je povolené témy zakladať iba adminovi, nakoľko sú to exluzívne a nikde nepublikované rozhovory. Je zakázané sem vkladať akékoľvek iné rozhovory skopírované z iných webstránok!!! Ďakujeme za pochopenie.
Užívateľov profilový obrázok
Od papagiorgo
#7984
Obrázok
Na úvod ťa poprosím o stručné predstavenie sa našim čitateľom, ktorí ťa nepoznajú ...

Volám sa Martin Orolin. Pochádzam z dedinky Hranovnica, približne 9 Km za Popradom. Mám 21 rokov a študujem na Technickej univerzite v Košiciach 3. ročník, odbor informatika.

Robil si pred posilovaním nejaké iné športy?

Hral som futbal, tak ako väčšina chlapcov na dedine, ale nenapĺňal ma tak ako kulturistika. Mám rád športy kde sa môžem presadiť ako jednotlivec.

Aké boli tvoje úplné začiatky v posilovaní ? Kedy , ako , kde, s kým ...


Začal som cvičiť keď som mal 14 rokov, ale to som mal nejaké jednoručky doma a robil som kliky. Vážnejšie som sa začal tomu venovať keď som mal 16 rokov. To som bol na strednej a tam som cvičil so svojimi spolužiakmi, s ktorými sme boli vynikajúca partia. Vtedy som si aj upravil jedálniček a spravil aj nejaký cvičebný plán.

Čo bolo u teba impulzom , aby si začal posilovať ?

U mňa to bol môj ujo, ktorý sa tomu venoval. Kupoval si časopis musce&fitness a tam ma zaujal hlavne Arnold. Stále som vyberal 1. vydania v roku venované jemu a tam som si čítal všetko o Arnoldovi. To bola moja inšpirácia. Mal som asi 8-9 rokov, a už vtedy ma to ťahalo ku kulturistike.

Po akej dobe cvičenia si sa rozhodol skúsiť prvú súťaž ? Kto ťa priviedol na myšlienku súťažiť ?