Body Building - Fórum

Posilňovanie, Kulturistika, Fitness, Bojové športy, Silový trojboj - vaše diskusné fórum

Reklama

Všetko o diétach, spaľovaní tukov a spaľovačoch.
#22636
ahojte, vo fitness som uplna začiatočníčka.
chcela by som schudnuť (cca +-10kg) no nechcem byť uplne plocha vychudnuta, práveže chcem mať viditelné svaly.
jedlo(približne každý deň rovnaké):
R: ovocie
D: ovocie
D: domáca žemla s tofu a zeleninou
O: väčšinou nejaké zemiaky/ryža so zeleninou, popripade tofu..niekedy polievka
O: niekedy polievka, polystyreny, žemla..no ako kedy :D niekedy aj ovocie.. podla toho čo sa doma nájde
V: polievka alebo OBČAS niečo z obeda

čo by som mala zmeniť? popr. aké cviky na schudnutie ale nabratie svalov cvičiť?
(nie mäso nejem....)

OSPRAVEDLNUJEM sa za hlupe otázky, ale som začiatočník, a články mám prečítané, chcem počuť názory druhých...

Reklama

Reklama

#22637
lasietta napísal:ahojte, vo fitness som uplna začiatočníčka.
chcela by som schudnuť (cca +-10kg) no nechcem byť uplne plocha vychudnuta, práveže chcem mať viditelné svaly.
jedlo(približne každý deň rovnaké):
R: ovocie
D: ovocie
D: domáca žemla s tofu a zeleninou
O: väčšinou nejaké zemiaky/ryža so zeleninou, popripade tofu..niekedy polievka
O: niekedy polievka, polystyreny, žemla..no ako kedy :D niekedy aj ovocie.. podla toho čo sa doma nájde
V: polievka alebo OBČAS niečo z obeda

čo by som mala zmeniť? popr. aké cviky na schudnutie ale nabratie svalov cvičiť?
(nie mäso nejem....)

OSPRAVEDLNUJEM sa za hlupe otázky, ale som začiatočník, a články mám prečítané, chcem počuť názory druhých...
Je trochu ťažké takto radiť len podľa tohto. Záleží hlavne či máš vôbec z čoho schudnúť tých 10 kíl.
-No ale keď ti ide aj o viditeľné svalstvo tak by som s váhu až tak nevšímal a jednoducho obmedzil sacharidy vo večerných hodinách a behom dňa prijímať len komplexné sacharidy, poprípade ovocie na desiatu, čiže žiadny skladkosti :P . V kombinácii s dobrým tréningom a kardiom sa ti postava pekne vyformuje a je to.